Tic tac cu gust de popcorn

Din ciclul moartea marketing-ului, Ferrero a scos una de te doare capul. Tic tac cu gust de popcorn!

Lasand la o parte realizarile extraordinare ale chimistilor companiei care probabil ca ar fi putut sa faca bomboane cu gust de mici si bere sau de nachos cu branza si carne, sunt mirobolat de gandirea strategica a marketerilor firmei care probabil ca il fac pe Generalul Rommel sa para un bebe in pampersi pe langa ei.

Motivul pentru care ai cumpara tic tac este de a da gurii tale un miros proaspat. Adica atunci cand duhnesti a chiftele de exemplu sa bagi niste menta peste ca sa nu se mai simta chiar asa. De ce ai vrea sa iti puta gura a pop corn? Daca tot esti innebunit dupa duhoarea de pop corn in gura, ia-ti o punga de floricele si cu ocazia asta, in cazul in care ai cu cine poate iti scoti si fata la film. Sau poate strategii de la Ferrero s-au gandit sa se adreseze celor care vor sa faca economie la biletul de cinema! Oricum e prea tare! Am intrebat in magazinele in care am vazut produsul daca cumva face vanzari ametitoare si am avut surpriza in Mega Image sa gesesc vanzatoare care nici nu stiau ca au un astfel de produs la vanzare.

Si ca o bomboana pe coliva, marketerii de la Ferrero au mai facut una. S-au apucat sa produca si materiale la POS, nu-i asa, pentru a da vizibilitate si a promova produsul.